Bilder tatt ved Navarsete

Rafting i Sjoa - fra Gjendesheim

Visste du at den verdensberømte raftingelva Sjoa har sitt utspring rett utenfor vinduene til Gjendesheim?

Publisert: 29. september 2023

Go Rafting Sjoa

Sammen med dyktige Go Rafting Sjoa tilbyr vi familierafting en kort kjøretur fra Gjendesheim.

Go Rafting Sjoa inviterer nå også til familierafting fra Sjodalen hyttetun, bare 20 minutters kjøretur fra Gjendesheim.

Når du først har tatt turen til Jotunheimen, vil gi gjerne at du blir ei natt lenger – til glede for både deg selv og klimaet. Gjendesheim byr på en rekke eventyr både til lands og nå til vanns – se våre aktivitetskalender

Forhåndsbestill rafting

Alle turer med Go Rafting Sjoa må forhåndsbestilles. Alle turer og priser finner du på raftingsjoa.no.

Bestill Rafting Sjoa

Vilkår for alle aktiviteter og booking hos Go Rafting Sjoa: ​​​​​​​

• Du booker selv rafting på www.raftingsjoa.no.
  • Oppgi høyde, vekt og skostørrelse ved bestilling - så passer våtdrakt og sko når du kommer!
  • Alle tidspunkt er standard, men kan tilpasses ved gruppebestillinger. Vi er fleksible!
  • Vi anbefaler at du tar med badetøy, ullundertøy, ullsokker og et håndkle til dusj etter turen. For juving må man også ta med egne vandre-/joggesko som er gode på foten og som tåler å bli våte.
  • Tilgang til badestamp og badstue kan forhåndsbestilles ekstra alle dager hos Go Rafting Sjoa.
  • Andre måltider (feks. grill-lunsj, grillmiddag, frokost) kan bestilles ekstra hos oss Go Rafting Sjoa
  • Frist for avbestilling/endring av antall for grupper er 2 uker før ankomst dersom annet ikke er avtalt. Etter dette kreves full betaling. Faktura sendes ved avreise.