Til Gjendesheim
Fjell

Turtips Gjendesheim

På Gjendesheim velger du fra øverste hylle mellom trivelige dagsturer og lengre toppturer gjennom fire eventyrlige årstider. Nærområdet byr på alt fra enkle, barnevennlige turer til krevende fjellturer i Jotunheimen gjennom fire fantastiske årstider.

Leie av turutstyr- og bekledning

I en verden der forbruk og klimautslipp er alt for høye, vil vi gjerne gjøre fjellturen lettere å bære - både for deg, miljøet og kloden. Å leie turutstyr er en klimabidrag!

Lei turutstyr og turbekledning

Gjendebåten

Gjendebåten tar deg inn til hjertet av Jotunheimen. Husk at du må booke billett før avgang – så er du garantert plass på avgangen du ønsker og slipper all kø på brygga.

Bestill billett på båten

Pakkeliste for sommerturen

Lurer du på hva du skal ha med deg på sommertur i fjellet? DNTs anbefalte pakkeliste gir deg oversikt.

Se hele pakkelisten her.