Sota Sæter

Hvorfor eie når du kan leie turbekledning

Lenge leve fjelljakka! Og buksa! Og fjellskoene! Og ryggsekken! Jo flere år ei jakke, bukse eller en ryggsekk er i bruk før utstyret blir erstattes av et nytt, jo mindre blir produktets økologiske fotavtrykk. Å kjøpe nytt fjellutstyr for en tur eller to er verken en god løsning for lommeboka eller miljøet. Derfor tilbyr Gjendesheim utleie av jakker, bukser, fjellsko og ryggsekker i alle størrelser.

Leie av turutstyr- og bekledning

I en verden der forbruk og klimautslipp er alt for høye, vil vi gjerne gjøre fjellturen lettere å bære - både for deg, miljøet og kloden. Å leie turutstyr er en klimabidrag!

Lei turutstyr og turbekledning