Hytte som ligger helt nederst ved innsjøen Gjende. Det ligger båter fortøyd på en brygge ved hytta.

Bestill opphold på Gjendesheim

Gjendesheim har 185 senger, fordelt på 1-, 2- og 4- sengsrom. Vi har også sovesaler i et eget hus. Vi oppfordrer alle gjester om å booke opphold på Gjendesheim i god tid før fjellturen og ankomst, men tar også i mot gjester på drop in. Husk å ta med gyldig DNT-medlemskort og velkommen til fjells!

Publisert: 17. august 2023
Om DNT

Bestill opphold

Booking av opphold (helpensjon) med overnatting, middag, frokost og matpakke gjør du direkte i vår online booking. Alle gjester i samme bestilling legges på samme rom så langt det lar seg gjøre.

Gå til hyttebestilling.dnt.no

Antall personer på rommet:

Dersom hytta er full, må vi bruke alle senger. Reiser du alene, og velger dobbeltrom, så kan det komme flere på rommet.

Er dere 3 personer er det mulig å legge inn en madrass på gulvet på våre 2-sengsrom. Det samme gjelder våre 4-sengsrom, er dere 5 personer er det mulig med en madrass på gulvet. Oppgi dette i kommentarfeltet i bestillingen.

NB! Gjestene må selv ha med lakenpose eller sengetøy til madrass, dyne og pute. Sengetøy kan også leies i resepsjonen på Gjendesheim ved ankomst.

Hunderom på Gjendesheim

Vi har totalt 1 firesengsrom og 4 to-sengsrom som er tilrettelagt for at ditt firbeinte turfølge kan være med inn på rommet.
Skriv av du tar med deg hund i notatfeltet når du bestiller rom til deg selv.

Hunder er dessverre ikke tillatt i våre fellesarealer.

Lakenpose eller sengetøy

Bestill aktivitet

Ønsker du å bestille deltakelse på aktivitet, kurs eller tur på Gjendesheim, gjør du dette i bookingløsningen ved å skrive inn navn på kurs og kursdeltakere i kommentarfeltet.

Bestill aktivitet

Avbestilling

Avbestillingsregler:

• Ved avbestilling 8 dager før ankomst gis det full refusjon av oppholdet, minus et adm gebyr på 300 kr.
    • (Eksempel: Opphold fredag må senest avbestilles torsdag uka før innen kl. 23:59)
  • Ved avbestilling 0-7 dager før ankomst gis det ingen refusjon av oppholdet.

Vi minner om at det er mulig å komme til hytta uten å bestille opphold på forhånd.

Avbestillingsregler gjelder uavhengig av vær, føre og sykdom.

For grupper og bedrifter gjelder egne vilkår.

For fellesturer/ kurs og arrangement gjelder andre vilkår.

Avbestillinger tas direkte med hytta

Alle avbestillinger må skje via epost til info.gjendesheim@dnt.no.